Hologram je trodimenzionalni zapis grafičke slike i najučinkovitiji sustav zaštite protiv krivotvorenja.
Također zbog svog jedinstvenog izgleda podižu atraktivnost pakiranja i samog proizvoda.
Najčešća područja upotrebe holograma su:

  • ulaznice
  • dozvole za parkiranje
  • dozvole za osobe s invaliditetom
  • dozvole za ulazak u određena područja
  • kreditne kartice
  • članske kartice
  • prehrambena ambalaža
  • farmaceutska ambalaža
  • kozmetička ambalaža
  • sportska proizvodi
  • osobni dokumenti

Hologrami donose vašim proizvodima i brendovima – dodanu vrijednost:

  • originalna sigurnost zbog zahtjevnog procesa izrade holograma koji je zapravo nemoguće krivotvoriti
  • pozornost kupca – atraktivnost proizvoda
  • otkriva dodanu vrijednost
  • utjecaj na prodaju
  • identitet robne marke – ekskluzivnost

Hologramske tehnike:

2D/3D – donji sloj + logo u prvom planu

  • Animacija boja ili animacija pod kutom
  • Flip-flop – položaj slike međusobno
  • Mikrotekst – veličina teksta je 50 mikrona, koja je identificirana posebnim uređajem ili mikroskopom
  • Giljoše (Guilloche) – Tanke isprepletene složene linije
  • Foto efekti – Korištenje odabrane fotografije na hologramu
  • Skrivena slika – slika koja se može vidjeti samo uz pomoć laserske zrake

Dvodimenzionalne grafike smještene su na istoj dubini.
Boje se mijenjaju promjenom kuta promatranja.

Dvodimenzionalna grafika smještena na različitim dubinama.

Naginjajući hologram, grafika povećava ili smanjuje veličinu.

Vidljivo samo uporabom laserske zrake i zamračenog uređaja.

Kinetički efekt izrađen je od različitih nijansi sive (non-slip).

Mikro i nano tekst, vidljiv  samo povećalom ili mikroskopom.

Slika je vidljiva iz određenog kuta u prirodnim bojama.

Dvije zakrivljene slike postavljene su jedna iznad druge, a naizmjenično se prikazuju prema kutu gledanja holograma.